Young Arts Festival został zwycięzcą tegorocznej edycji prestiżowego konkursu public relations Złote Spinacze, który był organizowany po raz czternasty przez Związek Firm Public Relations. Krośnieński festiwal otrzymał złotą statuetkę w kategorii Kultura i Media, wygrywając m.in. z takim wydarzeniem jak Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016.

 2 grudnia br. poznaliśmy zwycięzców czternastej edycji najważniejszego konkursu PR, promocji w Polsce – Złote Spinacze. Young Arts Festival został zwycięzcą kategorii Kultura i Media, pokonując tym samym dwa nominowane projekty:

– „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

– “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że to właśnie nasz krośnieński projekt został tym zwycięskim – mówi Bartłomiej Tełewiak, współpomysłodawca i organizator Young Arts Festival. Jest to dla nas olbrzymie wyróżnienie, cieszy nas fakt że już pierwsza edycja spotkała się z tak dobrym przyjęciem zarówno przez mieszkańców miasta, a także docenieniem profesjonalistów, którzy uznali że nasz pomysł i koncepcje wydarzenia są najlepsze.

Sukces krośnieńskiego festiwalu jest szczególny w swoim wymiarze, ponieważ tegoroczna edycja była wyjątkowa w kwestii przyznawania nagród. Po raz pierwszy przyznawano nie jedną dla jednej kategorii, ale w maksymalnym wymiarze trzy, czyli: Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz. Jednak, co wielokrotnie tegoroczne jury podkreślało, złotymi statuetkami mogły cieszyć się tylko bezwzględnie najlepsze projekty.

Zobacz film promocyjny Young Arts Festival: https://www.youtube.com/watch?v=yL6rW0xIEdo

Relacja foto: https://www.facebook.com/fundacjayoungarts/?ref=settings