Young Arts Festival został nominowany w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu public relations Złote Spinacze, który jest organizowany po raz czternasty przez Związek Firm Public Relations. Krośnieński festiwal został zakwalifikowany do finałowej trójki i powalczy o złotą statuetkę w kategorii Kultura i Media.

Już 2 grudnia okaże się, który z nominowanych projektów zwycięży w kategorii Kultura i Media. Young Arts Festival znalazł się w zacnym gronie nominowanych tj.

„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

“Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

i to z nimi powalczy o złotą statuetkę.

Złote Spinacze, mają na celu wyłonienie najlepszych polskich kampanii PR. Konkurs kierowany jest do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniało 49 jurorów.